2011. április 16., szombat

Színes karperecek






























Mikor először megláttam ezeket a karpereceket, úgy gondoltam, hogy na ez az, amit sosem fogok megcsinálni, mert bár nagyon tetszenek, de úúúútálok egy valamit többször is megcsinálni..Ebből pedig egy nem mutat olyan jól, mint a több.. Aztán csak rávettem magam, minta híján lenéztem képről. Persze nyilván a bonyolultabbik megoldást sikerült megtalálnom, így készült el az első. A másik kettő már egy kedves gyöngyöstárs útmutatása alapján készült, ő egy jóval egyszerűbb megoldást talált a fűzésre, úgyhogy ezúton is köszönöm neki! Órákat spórolt nekem..:) Még egy türkizkék van tervbe véve, aztán befejeztem. :)

Minta: Trytobead

4 megjegyzés:

Kaksziné Györffy Anita írta...

Szia!
Ilyet én is szeretnék fűzni, de én képről se jöttem rá, hogyan kell. Tudnál nekem segíteni?
Anita
knegyanita@gmail.com

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!!!!! pretty colors!!!

Csapó Krisztina írta...

Szépségesek!!! :-)

Névtelen írta...

Szia :D
Regota figyelemmel kovetem a munkassagodat es nagyon tetszik!!!! En is megfuznem ezeket es meg akartam kerdezni,hogy te vetted a mintat,vagy valahol elerheto a neten ingyenesen is? Utananeztem,de valahogy nem talalom! Megtenned,hogy megirod,neked honnan van,vagy ha esetleg van mintat,el tudnad kuldeni? Koszonet! Orsi
orsika.simon@gmail.com

Beadapple collection

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...